Indeks polskich
krojów pisma
  • Kroje pisma
  • Projektanci
  • O Typotece
  • Historia
  • Kontakt

  • en

Jeśli jesteś twórcą krojów pisma i chcesz, żeby twój projekt znalazł się w Typotece, napisz do nas.

info@typoteka.pl
Indeks polskich
krojów pisma
  • Kroje pisma
  • Projektanci
  • O Typotece
  • Historia
  • Kontakt
  • en

g
← Di grotesk Poprzedni
2016–2024
Rion Następny →

Heneczek

Dominika Nika Langosz

 
  • c2017
  • jFonty zmienne i typografia ekranowa
  • bPiekary Śląskie
  • hFonty

. . .

Didones zrealizowany jako revival czcionki używanej w drukarni śląskiego drukarza Teodora Heneczka z Piekar Ślaskich w ramach 170 rocznicy jego urodzin.  Krój składa się z 2 odmian.  

Liczba odmian: 2

sans revival geometric contrast text


Wydawca

  • Miejska Biblioteka Publiczna im. Teodora Heneczka w Piekarach Śląskich

Skrypty

  • łaciński

Powiązane:


Heneczek PRO

Dominika Nika Langosz

  • c2018
  • bWarszawa
  • hFonty

Inne kroje tego projektanta:


Juni

Dominika Nika Langosz

  • c2020
  • bFrankfurt
  • hFonty

New Zelek Pro

Bronisław Zelek, Marian Misiak, Dominika Nika Langosz

  • c2017
  • bWrocław
  • hFonty

Heneczek PRO

Dominika Nika Langosz

  • c2018
  • bWarszawa
  • hFonty

Billennium

Dominika Nika Langosz

  • c2019
  • bFrankfurt
  • hFonty

O Typotece

Typoteka to indeks krojów pisma stworzonych przez twórców związanych z Polską.

Pismo jest nośnikiem kultury i jednocześnie jej wynikiem. Jest komunikacyjnym spoiwem obywateli wielu krajów, wyznawców różnych religii, przedstawicieli różnych kultur. Typoteka prezentuje pisma drukarskie i typograficzne stworzone na przestrzeni kilkuset lat, dla różnych alfabetów, przez przez ludzi urodzonych na terenach dziesiejszej lub ówczesnej Polski, oraz tych, którzy w pewnym momencie na te tereny przybyli. Czytaj więcej...


Kontakt

info@typoteka.pl

Zgłoś swój projekt

Jeśli jesteś twórcą krojów pisma i chcesz, żeby twój projekt znalazł się w Typotece, napisz do nas.




Używamy ciasteczek do różnych niecnych spraw (statystyki)

A stronę zrobił Michał Jarociński