Projektantka publikacji książkowych, krojów pism, oprawy graficznej wystaw oraz identyfikacji wizualnych. Współzałożycielka studia projektowego Fontarte, działającego na pograniczu sztuk wizualnych i projektowania graficznego. Uzyskała dyplom magisterski z historii sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu public relations w Instytucie Nauk Społecznych PAN w Warszawie. Od 2018 roku prowadzi w Instytucie Sztuki Polskiej Akademii Nauk wykłady z historii typografii i projektowania graficznego na podyplomowych studiach „Historia sztuki nowoczesnej”. Współautorka monografii „Henryk Berlewi”, poświęconej pionierowi typografii funkcjonalnej (2009) oraz szeregu esejów i artykułów poświęconych projektowaniu graficznemu i typografii, m.in. artykułów z cyklu „Muzeum Dizajnu” w „Notesie na 6 tygodni” oraz esejów w zbiorze „VeryGraphic. Polish Designers of the 20th Century” (2015) i „Piękni XX-wieczni. Polscy projektanci graficy”(2017). Kuratorka, wspólnie z Arturem Frankowskim, szeregu wystaw projektowania graficznego: „Eye on Poland” w Szanghaju, Nanjing i Bejing (2010) oraz Tokio, Seul, New Delhi, Mumbai, Setouchi i Daegu (2015-16) oraz w São Paulo (2017); „Enfant terrible. La nouvelle affiche polonaise” w Brukseli (2013) i „CARTEL PL” w La Paz i Santa Cruz w Boliwii (2013-14). Członkini zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) w latach 2007-2011 oraz Rady Programowej Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie (2013-17).