Zigfrid
Mateusz Machalski
- c2013
- bWarszawa
- hFonty
. . .
SALO – to hybryda dwóch włoskich typograficznych światów. Wersja szeryfowa odwołuje się do pięknych i ozdobnych krojów z szyldów kawiarni, restauracji i modnych butików. Jej naturalnym dopełnieniem jest wariant sans inspirowany włoskim modernizmem oraz pismem drogowym. Wszystkie style bazują na tym samym szkielecie jednak różnią się stopniem ekspresji. Największym wyzwaniem podczas projektu było takie zaprojektowanie wszystkich glifów, żeby SALO było w 100% variable. W wersji OTF salo to 4 odmiany Serif, Semi Serif, Semi Sans oraz Sans. Rodzina tych krojów znajdzie zastosowanie zarówno w plakatach, nagłówkach magazynów jak i działaniach brandingowych w których liczyć się będzie charakter. Warto eksperymentować i zestawiać ze sobą różne odmiany. (Nie można używać tego fontu do tworzenia logo z frazą „FRANCO”).
Liczba odmian: 4