. . .

FF Good autorstwa Łukasza Dziedzica to bezszeryfowa rodzina utrzymana w tradycji American Gothic, popularnej dziś dzięki interfejsom urządzeń mobilnych (Roboto w systemie Android, San Francisco w systemach Apple). Mimo nieco „staromodnego” dziedzictwa, FF Good jest na wskroś współczesny. Solidne i czytelne formy FF Good wykorzystane zostały m.in. w magazynie „Komputer Świat”, w niemieckim i rosyjskim wydaniu czasopisma „OK!”, czy w identyfikacji wizualnej Associated Press.  Pierwotnie rodzina FF Good miała 9 odmian. W 2010 roku Dziedzic rozbudował liczbę odmian do 30 i dodał kolejne 30 odmian FF Good Headline, zaprojektowanych do dużych stopni pisma. W 2014 roku rodzina znów się rozrosła, by stać się największą rodziną FontFont w historii z niesamowitą liczbą 196 odmian. Odmiany obejmują siedem grubości, od Light do Ultra, oraz zdumiewające siedem szerokości, od Compressed do Extended, zarówno dla FF Good, jak i FF Good Headline. Wszystkie odmiany mają też kursywy i kapitaliki. Subtela gradacja grubości i szerokości umożliwia projektantom interfejsów, czasopism i stron internetowych pełną elastyczność.   Jako współczesny konkurent klasycznych krojów w stylu America Gothic, takich jak Franklin Gothic, News Gothic czy Trade Gothic, FF Good oferuje projektantom odmiany i tekstowe i nagłówkowe. Rodzina FF Good zoptymalizowana jest do składu typowych tekstów. Rodzina FF Good Headline dąży do maksymalnej zwartości: zredukowana wysokość wersalików i niewielkie wydłużenia nadają wyraz nagłówkom i większym tekstom w publikacjach, takich jak gazety, magazyny i blogi.  Łukasz Dziedzic zaprojektował FF Good tak, żeby pismo współgrało z jego szeryfową rodziną FF More. Dzięki temu powstała potężna superrodzina, wszechstronna zarówno pod względem funkcji, jak i estetyki. 

Liczba odmian: 196